Follow Sejuani on Anook

Sign up to keep track of Sejuani's updates or create your own profile to share your gaming experience, follow your favorite games and show off your gaming identities.

Sejuani

Sejuani

Male, lives in Čelákovice - Sedlčánky, Czech Republic

Sejuani

1 IP group reward

1

1 IP

If I play 6299 more games, me and the other guy can buy a champion for that

MT-Shruckle98
  • Mar 6, 2015, 4:45:29 PM
MT-Shruckle98

Fair enough, we Belgians are generally the same so I'm ok with this explanation of "I complain about what I can"

Sejuani

AW YEAH NEW FRIENDLIwait it's not on EU

rito pliz

hef mersi

Sejuani

PEOPLE OF THE WORLD

PLS PLAY GAMES WITH ME

IM BORED

euw eune na I'm everywhere

C-Stormus
  • Mar 2, 2015, 6:18:47 PM
C-Stormus

Only if How to Do It was 2 player

Sejuani

Heyo, come join a newbie DA:I steam ! :D

twitch.tv/theslicer

Sejuani

Anyone wants to play few games, possibly do a bit of poro king aram thing w/e its called ? c:

Talon
  • Dec 19, 2014, 10:44:24 PM
Talon

Would love to but you are EUW and I'm NA :P

Sejuani
  • Dec 21, 2014, 3:36:49 PM
Sejuani

Got my lvl 13 NA acc, but its so painful

Sejuani

Anyone has a PBE account I could borrow for few uses ? Just want to try it out, but I understand if noone wants to share the acc. c:

Sejuani
  • Nov 12, 2014, 7:27:56 PM
Sejuani

Just simply try it out. Never got a PBE account myself, although i´ve never even been reported from an inteligent person.

Talon
  • Nov 12, 2014, 8:43:18 PM
Talon

i used to have like 7 haha.

Blackeye97
  • Nov 13, 2014, 1:30:14 AM
Blackeye97

PM me when you would like to do it. I'll lend it to ya for a week.

Sejuani

Dear diary.

Day 1 out of 90.

How to live ?

MrTurboNinja
  • Nov 5, 2014, 6:08:16 PM
MrTurboNinja

Great, now i can feel bad every single day until they kill the servers

Sejuani

League is gonna get back a couple of good-mannered players. Most of them will have some insult towards EA in their name.

Sejuani
  • Nov 5, 2014, 1:32:21 PM
Sejuani

on average 40 games with a chance of getting them from divines, I had every single shaper in 300 games

DubbyStomp
  • Nov 5, 2014, 4:27:31 PM
DubbyStomp

<i remember when EA used to make good games. Whenever I heard this youtube.com/watch/?v=o_VF8Qb_YBA it was go time!

Lucktown
  • Nov 5, 2014, 7:05:58 PM
Lucktown

Sucks to hear that... but hopefully you will find a way to move on

Sejuani

So this is it. Dawngate is gonna close in 90 days from now.

Silidirian
  • Nov 5, 2014, 2:51:26 PM
Silidirian

Yeah, a lot of people are really sad about this loss. I was in DistractedElf's stream when the announcement went live, and she was on the edge of tears by the time the stream ended. I also feel for the dev team who put so much effort into all of this. It drew so many people away from the traditional mobas to something new and refreshing. Obviously a lot of people are hoping that they'll find a way to keep it going/bring it back, but because waystone was a EA based company, it's sadly not that likely...

Sejuani
  • Nov 5, 2014, 2:52:21 PM
Sejuani

Thor cried for 3 hours straight. Thats something.

Silidirian
  • Nov 5, 2014, 3:33:15 PM
Silidirian

Yeah, this became something all the streamers were really passionate about. To lose it now probably feels like they'll lose some of their livelihood, as they may lose quite a few followers who came for dawngate.

Sejuani is now following CalmLight and Talon.
Sejuani

Is it just me or is this hexakill mode the worst gamemode ? :/

Leona
  • Oct 25, 2014, 8:26:00 PM
Leona

Well everyone just plays Kat but I picking Leona always helps counter that :3

Sejuani
  • Oct 25, 2014, 8:26:50 PM
Sejuani

It just feels like everytime one team is stomping the other. And I dont even find it fun when being on the winning side :C

MT-Shruckle98
  • Oct 25, 2014, 8:28:24 PM
MT-Shruckle98

Nope its not you its the truth for a lot of people xd

Sejuani

Anyone wants to go out to the gate to test out Lillin ?