Follow Draven on Anook

Draven is a public nook on Anook. Sign up to join this nook or create your own public community or private hideout for your blog, forum, guild or anything else you like.

Shargun posted to Draven
Shargun

I haven't played LoL in MONTHS! I tried to get back into it but people just rage at me for inexperience. I could play bots but they're too easy and I don't think I'd learn fast enough. People in blind pick rage at me and matchmaking cause I don't do too well.

TheRavingTurtle
  • Aug 22, 2014, 1:25:36 AM
TheRavingTurtle

Try getting a premade and playing with them, or if anyone is particularly bothering you just mute them and get on with your day odds are you aren't gonna see them again. And if your on EUW then you could add me and play a few games ;D

TheRavingTurtle
  • Aug 22, 2014, 1:26:04 AM
TheRavingTurtle

You're*

Shargun
  • Aug 22, 2014, 8:15:28 AM
Shargun

@TheRavingTurtle I don't really have a premade cause all my friends have also stopped (the ones in real life). I'll have a look though.

@Shruckle98 I really wanted to get high in ranked but after 2 years of intensive (something along the lines of 4 hours a day) effort, I got to silver 3. My mechanics are above average (as in better than silver, but not legendary), my cs skill was average and my teamfighting skills were crap (always have. Not teamwork, that's usually quite good).

League is also just so ridiculously competitive that if I say to people in a blind pick game "guys it's only blind pick so I'm not going to put in 100% effort" I'd get reported by some dickhead due to the other 4 people relying somewhat on me. Plus bots is stupid. I like the custom game game modes like catch the teemo or hide and seek but 99% of times someone has cheated. When I say 99% I mean 99%. I have only had one game as seeker where someone didn't cheat or spit the dummy and keep pause on for the 30 minutes. I just don't know what to do. Also I'm in OCE where dominion and TT are disabled game modes, so yeah.

AbyssalChasm
  • Aug 22, 2014, 8:55:12 AM
AbyssalChasm

honestly if you aren't having fun with league, just forget it. theres a lot of other games and hobbies you can take up. theres no point in playing a game thats just going to bring you stress and practice doesn't always make perfect. T B H league has one of the most toxic communities i have ever seen and I've played a lot of online games and for me its only fun when I'm playing with my friends (though thats just me). if you aren't having fun theres not really a point cause you dont need extra stress from something so dumb...

Shargun
  • Aug 22, 2014, 9:34:39 AM
Shargun

Hmm, yeah I play some other games. I must be pretty lame, cause I like board games and card games more. Must be the community lol.

AbyssalChasm
  • Aug 22, 2014, 7:39:27 PM
AbyssalChasm

its definitely the community. trust.

AbyssalChasm
  • Aug 22, 2014, 7:39:32 PM
AbyssalChasm

:)