Follow wh1ten1ght13 on Anook

Sign up to keep track of wh1ten1ght13's updates or create your own profile to share your gaming experience, follow your favorite games and show off your gaming identities.

wh1ten1ght13

downloading Warface anyone wanna play when i have it up and running?

wh1ten1ght13

starting a new game...how bad can i break the game with a dragon knight?

wh1ten1ght13 is now following ArcheAge, TERA and Aura Kingdom.
wh1ten1ght13

thoughts on archeage? looking for a new game lol

Majiinfreddy
  • Apr 30, 2014, 8:09:56 AM
Majiinfreddy

It actually has a story-line ;)

wh1ten1ght13
  • Apr 30, 2014, 2:50:25 PM
wh1ten1ght13

@Isarii that blog was great, Ty for the help and Ty for not having spoilers in it, that's the worst. Lol

wh1ten1ght13
  • Apr 30, 2014, 2:51:39 PM
wh1ten1ght13

@Majiinfreddy that's good to hear, ty

wh1ten1ght13

Made a smurf today, figure it's double ip why not right? Anyways if anyone wants to run a couple games today my summoner name is SenLogic. Add me up and lets see how this goes :)

Graves
  • Apr 25, 2014, 5:54:39 PM
Graves

@Shruckle98 If you're anything like me you'll be floating in IP before you know it. It's getting it all on second/third/tenth accounts that's a pain

wh1ten1ght13

ok so dragonslayer pantheon, and braum are on the way. we have vayne and j4. who would you guys choose as the mid laner with a dragonslayer skin.

Diamondhawk
  • Apr 28, 2014, 4:40:32 PM
Diamondhawk

Dragon slayer Yasou mabye?

  • Jul 1, 2014, 10:07:09 PM
araiuosyomaitfubqp

Dragon slayer Shyvana kappa

wh1ten1ght13
  • Jul 1, 2014, 10:10:36 PM
wh1ten1ght13

canaballistic shyvanna*

wh1ten1ght13 is now following Nocturne, jtotheesse and JarlHamm.
wh1ten1ght13

Dammit Riot plz say you are working on a new support champ. Kinda bored of meta picks and getting flamed for non meta picks

Zyra
  • Apr 17, 2014, 6:34:39 PM
Zyra

How about they make alistars ult so that you can target allies with it, that would be awesome

Zyra
  • Apr 17, 2014, 6:35:04 PM
Zyra

And morgana is still a squishy champ

wh1ten1ght13
  • Apr 17, 2014, 8:08:14 PM
wh1ten1ght13

Haha @Graves idk what your runes and masteries are like but I start the game with like 8gp10 along with money for harassing. It makes it pretty easy to get the gold needed. I've had games where I sold my gold item cuz my team was doing well and with the gp10 plus harassing I did in team fights I ran outta room for items. :) @Zyra you can make even the squid guest champ awesome if you put some work into it :)

wh1ten1ght13

Ok so I've done it, I'm not bad at it, but my buddy wants to see more Morgana support. Any tips aside from sightstone zhonyas and liandry's

PrinceBubbleButt
  • Apr 9, 2014, 6:20:14 PM
PrinceBubbleButt

Don't do it. She is so easily our played, her black shield is her own death. Once you use it on your adc expect to get cc'd and picked off. I'm not saying it can't be good but she's really easy to counter

Wrought
  • Apr 9, 2014, 10:51:54 PM
Wrought

you could play a real support instead of a bot lane mage

wh1ten1ght13
  • Apr 10, 2014, 12:31:32 AM
wh1ten1ght13

She's a great champ vs the meta supports a pretty good vs most others. Calling Morgana "not a real support" is like calling karma "not a real support" in spite of her being a mage support

wh1ten1ght13

Why is it, that when I play skyrim and I'm running around with followers, I feel like I need to tank for them...oh right because navigating through menus saying go here go here go here is ridiculousness.

wh1ten1ght13

hey, making a house mod, anyone willing to spare some time and help a total scrub (when it comes to interior decoration) out?